Opis forum
Moje ulubine filmy:
Jeniec - film opowiado o jeńcu niemieckim, który postanowił uciec z radzieckiego łagru oraz o jego podróży do domu.
Good Night and Good Luck - opowieść o medialnej walce Edwarda Murrow'a z senatorem McCarthy'm.
Pulp Fiction i Kill Bill - opis zbędny
Tylko dla orłów - oddział komandosów wyrusza na ratunek generałowi, fabuła może wydawać się banalna, ale jest to jeden z najlepszych filmów wojennych jakie oglądałem.
Jeszcze dwa filmy Formana - Amadeusz i Lot nad kukułczym gniazdem.
Ostatnio edytowany przez Smok (2007-04-11 12:42:10)
Offline
Hmmm kilka ich jest i pewnie o jakims zapomnę :
- Tożsamość ( o mordercy z rozdwojeniem jaźni)
- Zatrute pióro
- Shutter
- Adwokat diabła
- Efekt motyla
- Karla (ale to bardfziej za wstrząsającą fabułę, która napisało życie niż wykonanie)
Jak sobie jeszcze jakiś przypomnę to napiszę
Offline
-Piotruś Pan
-Duma i uprzedzenie
-Obłęd
-Edward nożycoręki
-Jeździec bez głowy
-Co gryzie Gilberta Grape'a? (piękny film)
-Czekolada
-Adwokat diabła
-A.I. Sztuczna inteligencja
-Forrest Gump
-Joe Black
-Pamiętnik księżniczki 1 i 2
-Diabeł ubiera się u Prady
-Piraci z Karaibów
-Pachnidło
-Zakochana złośnica
Jeszcze zapewne wiele się znajdzie ale do tych najczęściej wracam
Ostatnio edytowany przez Olciaaaa (2007-05-17 19:37:25)
Offline
Wszystkie z Diego Luną(Terminal,Nicotina,I twoja matkę też,Dirty Dancing 2,Frida)
Oprócz tego: Silent Hill,Bloodrayne,Efekt motyla,Constantine,Tożsamość,Dark Water,Jeździec bez głowy i wiele, wiele innych(horrory rulez:-))
Offline
-Władca Pierścieni
-300
-Jeździec bez głowy
-Piraci z Karaibów
-Troja
-Król Artur
-Gladiator
-Duma i Uprzedzenie
-Diry Dancing 2
-Szkoła uczuć
-Resident Evil
-Robin Hood: Książe złodziei
-Armagedon
-Apollo 13
-Bodyguard
-Dziennik Bridget Jones 1 i 2
-Edward Nożycoręki
-Forrest Gump
-Hidalgo
-List w butelce
-Wodny świat
-Zakochana Złośnica
Offline
Zdecydowanie moim najulubieńszym filmem jest Moulin Rouge - musicial o pisarzu i kurtyzanie, którzy się w sobie zakochują, ale oczywiście, coś im staje na przeszkodzie.. Przy okazji film się nie kończy się takim happy endem i za to mi się bardzo podoba
Lubię też wracać do Shreka, Gdzie jest Nemo, Latający Zamek Hauru, Final Fantasy VII - Advent Children, Piratów z Karaibów - Kłatwa Czarnej Perły, i jak sobie coś jeszcze przypomnę to dopiszę ;p
Offline
http://www.filmweb.pl/UserFavoriteFilms?id=632362 - moje ulubione filmy, oczywiście nie wszystkie
Offline
moja lista:
Szósty zmysł
Robin Hood: Faceci w Rajtuzach
Pretty Woman
Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka
Piraci z Karaibów:Klątwa Czarnej Perły
Mumia
Leon zawodowiec
Król Artur
Jak kochają czarownice
Szkoła uczuc
Kiedy dzwoni nieznajomy
Dotyk przeznaczenia
Azyl
Cena honoru
Jak stracic chłopaka w 10 dni
Into the blue
zycie jak dom
Szybcy i wsciekli
Za szybcy za wsciekli
Demon historia prawdziwa
Zakochana złośnica
Dom Glossow
i pewnie sporo pominełam
Offline